annikahaglund

Dag 11

Publicerad 2016-12-01 16:00:03 i Allmänt,

Hejhopp vad dagarna gåååår..
Idag är dag 11 och idag har druckit en smoothie (glömde äta ägget?!) åt fisk med sallad till lunch och nu har jag druckit lite celsius. Känner mig inte snurrig längre på eftermiddagarna, tror min magsäck har börjat krympa nu så det går framåt! 
Ska sola påvägen hem tänkte jag och sen ut och springa.
Sen ska jag packa med mig kläder osv till imorgon smink osv. för vi ska fira fia imornkväll och jag åker direkt dit, men blir bara en lugn kväll men känns skönt :) 
 
Längtar tills imorgon haha äntligen fredag!!!! Nästa vecka är fullspäckad helt plötsligt så ska njuta av lugnet i helgen. Pusselipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anni

24 year old Youtuber and Blogger. Into beauty and lifestyle. Follow me on Instagram: Annihagl

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela