annikahaglund

Dag 10

Publicerad 2016-11-30 10:29:38 i Allmänt,

Hej alla glada :)
Idag drack jag en hallon smoothie som inte alls blev god. Fattar nada. Men lyckades få ner den och sen vid tio åt jag ett ägg. Till lunch har jag lite torsk med sallad, ett ägg och lite mozzarella.
Igårkväll gick jag ut och jogga, blev på såååå bra humör. Dansade gatorna fram. Jag kände mig lätt och smidig.
Jag tycker alltid att man börjar märka skillnad efter ca en vecka, när man har ny kost och börjar träna.
Börjar känna nu hur min kropp börjar detoxa och blir av med allt dåligt jag ätit.
 
Jag har beställt två saker som jag ska få av mina föräldrar i julklapp.
 
Min önskelista:
Pälsväst från Monroe
Löshår från Rapunzel
Rött nagellack från Chanel
Skjorta från Ralph Lauren
Kabelstickad tröja från Ralph Lauren
Iphoneskal från Michael Kors
Kavaj/jacka från Ralph Lauren
Beige klackar från Michael Kors
Necessär från Louis Vuitton

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anni

24 year old Youtuber and Blogger. Into beauty and lifestyle. Follow me on Instagram: Annihagl

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela