annikahaglund

Fitness

Publicerad 2016-11-15 15:41:49 i Allmänt,

Jaha.. Så var jag då här igen.. Ätit alldeles för dåligt och mycket under alldeles för lång tid. Så nu ska jag ta och försöka sätta fart igen. Alltså haha, jag är ju hopplös. Alltid samma sak. Kör stenhårt och är superduktig i en månad och lyckas gå ner cirka 4-5 kg och då när en månad gått och jag ser resultat så börjar jag slappa och äta dålig mat i cirka 1-2 månader, sen känner jag mig tjock och tar tag i det igen och kör superbra går ner 4 kg och sen är jag på samma onda cirkel igen. Motivationen tar typ slut eller nåt.. 
Sååå jobbigt. Men nu jävlar. Stora grejer händer nästa år och jag vill verkligen komma in i mitt livs form och bara vara superfit. Må bra och känna mig frisk och snygg. 
 
Nu ska jag iallafall hoppa på tåget igen. Jag har dock en mini plan. Jag ska börja "lugnt" med att gå till gymmet 2 gånger i veckan fram tills nyår, samt äta hyffsat nyttigt måndag-fredag och sen inte tänka på nånting kring mat på helgerna. Sen så i Januari så tänker jag börja med fler gymbesök 3 ggr/veckan, fixa matlådor på söndagar så att jag äter bra på jobbet. I februari ska jag fortsätta med 3 ggr/v och matlådor. Sen i mars ska jag börja med 4ggr/v och matlådor samt försöka sluta äta godis, choklad och andra sockersaker. I april ska jag fortsätta med 4ggr/v på gym och matlådor, inget socker samt Juica 2 ggr under den månaden. 
I maj fortsätter jag som i april och sen när vi kommer in i Juni så tänker jag köra 5 ggr/veckan juica 2 ggr/månaden och inga sötsaker och äta super nyttigt!!
 
Låter som en bra plan. Håll tummarna för mig :) 
 
GOAAAAALSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anni

24 year old Youtuber and Blogger. Into beauty and lifestyle. Follow me on Instagram: Annihagl

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela