annikahaglund

Fredag 161104

Publicerad 2016-11-04 12:14:59 i Allmänt,

Hello :) 
Måste först berätta hur mycket jag älskar att jobba på kontor!! Slutar klockan 1 idag eftersom det är halvdag för det är allahelgona. Tänk att jag kunde stått nu och behövt jobba till 21.15 om jag var kvar i butik. FYFAN. Istället sitter jag här med 48 minuter kvar på dagens arbetspass. LOVE IT
 
Iallafall när jag slutar ska jag åka hem och packa och svida om till andra kläder. Jag och Frans åker nämligen till trollhättan för en liten weekend. Ska hänga med kusinerna och farmor och såklart med min faster och farbror.
Planet går 17.25 från Bromma och vi landar 18.30 på Trollhättans flygplats. GULD.
Då ska vi till farmor och bädda och jag ska nog bättra på sminket och locka håret och sen ska vi ut på stan för middag och lite drinkar.
 
Längtar. Kommer bli en skön helg. Puss 
Ska ha på mig den här tröjan ikväll. Har på mig samma men i vitt just nu. Älskar dom de är så snygga och jag köpa de på primark för ca 70:-/st

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anni

24 year old Youtuber and Blogger. Into beauty and lifestyle. Follow me on Instagram: Annihagl

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela