annikahaglund

Måndag Dag 1 / 16-11-21

Publicerad 2016-11-21 08:47:25 i Allmänt,

Godmorgon :)
Nu är jag på jobbet och har precis druckit en smoothie som jag gjort av kvarg, kokosnötsmjölk, hallon och banan. Den blev god men tror jag ska ta lite mindre kvarg i nästa.
Idag är då Dag 1 och jag ska nu börja komma i form. Jag är en sån människa som alltid ska vänta på det perfekta tillfället. Alltid den 1a i en månad eller "jag börjar om två veckor". Så nu slänger jag mig bara in mitt i leken och kör. 
Om 45 min har vi fikarast och då ska jag äta ett ägg. Sen till lunch har jag en mozzarella och lax sallad. Till mellis har jag äppelskivor och sen efter jobbet ska jag träna. Sen ska jag äta miso soppa eller äggröra och lax till middag.
Det känns bra nu kör vi !!
Bilden är från en video på min snap. Därför är det lite dålig kvalite :) 

Kommentarer

Postat av: My Little Crafty Life

Publicerad 2016-11-21 10:02:41

Härligt! Lycka till :)

Svar: Tack! :)
Anni

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anni

24 year old Youtuber and Blogger. Into beauty and lifestyle. Follow me on Instagram: Annihagl

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela