annikahaglund

Torsdag Dag 4

Publicerad 2016-11-24 10:29:19 i Allmänt,

Dagens:
Idag vaknade jag vid 05.48 av att pappa råkade ringa mig.. Ja han råkade alltså pocket diala mig. Skönt å så. Jag kunde inte somna om så efter att ha stirrat ut genom fönstret i ca en kvart bestämde jag för att ta på mig gymkläderna och dra till gymmet.
Var där vid 06.20 och körde crosstrainer i en halvtimme. Åkte hem, duschade och åt frukost (äggröra med lax och aubergine) och sen åkte jag till jobbet. 
Har ätit ett ägg vid tio och till lunch har jag en sallad med mozzarella, lax, gurka och blandsallad. Har även tagit med lite caesar dressing!
 
Förhoppningsvis så ska jag gå en promenad på lunchen idag igen :)
Besos
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anni

24 year old Youtuber and Blogger. Into beauty and lifestyle. Follow me on Instagram: Annihagl

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela