annikahaglund

161031

Publicerad 2016-10-31 16:55:55 i Allmänt,

Hej. Haft en riktig kalashelg. Inte varit ute på nästan fem veckor och sen så blev det utgång i fredags med svägerskan och det var sååå kul. Tog som vanligt en onödig drink och shot vid tre tiden haha.. Sen delade vi taxi hem :) På lördagen var det bara att kurera med dusch, stora glas vatten och Mcdonalds för att överleva inför kvällen jag längtat efter - Annies Halloweenfest!
Hade riktigt kul med att klä ut mig. Jag var Harley Quinn från Suicide Squad och det blev så lyckat :)
Igår hade jag och Frans datenight och åt middag på Olearys och sen såg vi Miss peregrine. Den var väldigt bra.
 
Idag har jag bara jobbat och slutar strax. Imorgon börjar jag 07.00 HJÄLP men slutar då 16.
Nej nu ska jag åka hem och hämta mamma så ska vi handla. Tänkte laga massa meze ikväll.
 
Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anni

24 year old Youtuber and Blogger. Into beauty and lifestyle. Follow me on Instagram: Annihagl

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela