annikahaglund

Halloween

Publicerad 2016-10-21 13:25:17 i Allmänt,

Ikväll var det tänkt att träffa tjejerna men det blir inte av så jag ska starta Halloween ikväll hade jag tänkt. Alla som känner mig vet att Halloween är det bästa med hela året, enligt mig :) Älskar ALLT!
Så efter jobbet ska jag åka till ICA och köpa cupcakes, vit choklad och orange crush. Sen ska jag hem och svida om till pyjamas byxa & min JOKER tshirt. Så ska jag baka Halloween cupcakes (jag använder karamell färg så cupcakesen blir lila och orange, och gör om frostingen till lila orange grönt osv) och äta kex med vit choklad på och sätta som ögon på med sprinklers så det ser ut som spöken. Ska även dekorera alla halloween saker yeiiii :)
Sen är det bara att hämta täcket, välja skräckfilm och beställa pizza!!
Hämta pizzan & ställa fram allt gottigt och dricka orange crush - sätt på filmen :)
 
Ska försöka fota sen men gaaaaah längtar :D
Såhär vill jag typ dekorera vårt hus hahaha
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anni

24 year old Youtuber and Blogger. Into beauty and lifestyle. Follow me on Instagram: Annihagl

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela