annikahaglund

Måndag 16-10-17

Publicerad 2016-10-17 08:46:00 i Allmänt,

Godmorgon :)
I helgen har jag inte gjort så mycket och det har varit så himla skönt. I lördagskväll var jag med fia på Talang inspelning annars har jag bara såsat hemma och kollat på film. 
Den här veckan tänkte jag försöka börja äta bättre och träna. Igår gjorde jag nyttiga matlådor fram till torsdag och hackade också upp massa frukt och fördelade i påsar, för jag ska börja dricka smoothie till frukost :) Så då tar man bara en påse och häller i blendern med lite kokosmjölk & så är man good to go.
 
Efter jobbet ska jag åka till gymmet och gå på bandet medan jag tittar på WAGS miami. Jag måste alltid ha något att kolla på annars blir jag så sjukt uttråkad, även om jag kan lyssna på musik så är det alldeles för tråkigt att stirra in i väggen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anni

24 year old Youtuber and Blogger. Into beauty and lifestyle. Follow me on Instagram: Annihagl

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela