annikahaglund

Tisdag 16-10-18

Publicerad 2016-10-18 08:35:48 i Allmänt,

Godmorgon :)
Igår tränade jag som sagt efter jobbet. Till och börja med kommer jag bara köra cardio 45-60 min och mage. Sen när fettmassan blivit mindre så kommer jag börja styrketräna. 
Motivationen var inte på topp och efter 10 minuter funderade jag starkt på att gå hem men jag krigade på och lyckades bränna ca 550 kalorier. Duschade osv sen åkte jag till frans. Fick som hjärtklappning och jag har fått så tre kvällar i rad och det går inte över på jättelänge. Tre kvällar i rad kan väl inte vara normalt? Bokade tid direkt hos en doktor, så jag ska till han på torsdag och kolla vad som står på.
 
Idag mår jag bättre och sitter på jobbet just nu. Har med mig min smoothie som jag ska dricka vid nio. Igår chockade jag kroppen med superlite kalorier så jag var som svimfärdig hela eftermiddagen, så idag har jag med mig morötter och citron som snacks vid tre om jag blir hungrig. Ikväll blir det gym igen, cardio :) Ska kolla på real housewives of new jersey denna gång.
 
Till lunch åt jag avokado, två stekta ägg, fullkornsris och en klick caesar dressing.
Löpband 320kcal
Crosstrainer 120kcal
Cykel 100kcal
Till middag blev det två ägg och avokado klyftor med citron och salt, MUMS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anni

24 year old Youtuber and Blogger. Into beauty and lifestyle. Follow me on Instagram: Annihagl

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela