annikahaglund

I know they hope I fall but tell 'em winning is my mf protocol

Publicerad 2017-02-16 10:39:58 i Allmänt,

oavsett vart ifrån du är så om du är en man så har du problem med kvinnor. kvinnor överlag. är vi starka är ni rädda, är vi duktiga blir ni provocerade. ni erkänner det såklart inte. utåt så är vi ju alla lika värda men...
låt mig berätta en sak, jag skriver väldigt snabbt på tangentbord, som säkert många andra kan, men då ska ni höra kommentarerna och ingen kvinna på mitt kontor har sagt NÅNTING på GUD INGEN. MEN jo då har en gammal man 60+ vit man valt att han inte tkr om mig. VET NI vad han hade sagt som anledning? 
- hon är så himla snabb på datorn och när hon skriver, fan varför lugnar hon inte ner sig. så jobbig.
 
HAHAHA ÄRLIGT TALAT, du är helt seriöst arg på att jag är sjukt duktig på det jag gör. jag döööör. 
en annan kom och sa- akta så inte tangenterna går sönder.
 
jag berej, bara för ni andra 60+ vita män inte ens kan se tangenterna så sitter ni och surar. jag är bäst. jag vet det. jag skäms inte, jag älskar mig själv. jag är vacker, rolig, smart, generös och genuin. bara för era fruar ångrat sig att dom gifte sig med er så sticker det i ögonen när andra kvinnor gör bra ifrån sig. har jag nämnt att alla dessa män har problem hemma på ett eller annat sätt. go figure. de ser verkligen inte utanför sin egen ram. sen ska dom tysta ner dig genom att skrika högre än dig. genom att gå in i en diskussion med en av dessa "män" har jag sänkt min intelligens kraftigt. ska aldrig mer gå in i en diskussion. ska sitta tyst, då jag vet att jag är en snäll människa och jag vill allas bästa och allas väl. så länge du är snäll mot mig är jag det mot dig. men är du ett asshole som sätter ord i min mun så är de bara BYE BITCH. BOY BYE. varför ens ingå en sån diskussion annika. haha blir arg på mig själv att jag ens sänkte min intelligens och nivå dit. men för mig går det snabbt att komma tillbaka till min höga nivå, jag ser dom där nere haha! i ett djupt hål som dom grävt själva genom trångsynthet. 
 
beyonce for president 4real though.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anni

24 year old Youtuber and Blogger. Into beauty and lifestyle. Follow me on Instagram: Annihagl

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela