annikahaglund

LPG Lipomassage

Publicerad 2017-02-13 16:16:38 i Allmänt,

Hej alla!
Tänkte berätta om något som jag nu gjort 3 ggr och det är LPG! Det reducerar celluliter och skulpterar kroppen (tar bort fettet). Jag ÄLSKAR den här behandlingen. Jag går till en salong nära mitt gym och jag har gått 3 gånger och kan redan se tydlig skillnad. Nedre magen är inte lika plutig och min rumpa är mer skulpterad. Har tre gånger kvar och längtar efter att se dom resultaten!
Det gör inte så ont, men däremot känns det lite obehagligt när maskinen går över samma ställe flera gånger. Men det är helt klart en hanterlig smärta. Det är som en stor dammsugare fast med ännu hårdare sug. Den har tre inställningar och tjejen som gör på mig fokuserar på att ta bort celluliter på rumpa och baklår, suger bort fett på kärkekshandtagen, nedre magen och armarna. Samt skulpterar låren. 
Man sätter på sig som en jättestrumpa och sen börjar behandlingen. Hel kropp som jag kör tar ca en timme.
 
Super värt och jag kommer fortsätta med detta fram till sommaren. Kostar 2750:- för 5 ggr på min salong.
 
Jag har även vloggat två videor där jag visat lite och pratar om behandlingen så kolla in min youtube kanal
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anni

24 year old Youtuber and Blogger. Into beauty and lifestyle. Follow me on Instagram: Annihagl

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela