annikahaglund

New Year New me osv

Publicerad 2017-02-13 14:37:43 i Allmänt,

Hej!
Nu har det gått lite mer än två månader sen jag bloggade. Jag vill nu ha en nystart på bloggen. Sist skrev jag om diet och träning, hur gick det, tänker ni? Sådär...... Det gick bra ca 2 veckor men sen slutade jag och åt allt jag såg på julbordet. Jag har nu tagit mig i kragen och den 16/1-17 började jag träna 4-5 ggr i veckan och äter ingen gluten och kör laktosfritt på det mesta mejeri produkterna. Det går superbra och jag har sån energi och motivation.
 
Tillbaks till bloggen.. Jag är så inne i skönhet och hälsa just nu och har satt 2017 som MITT år att vara snygg. Jag vill känna mig och även se så jävligt fräsch ut jag bara kan! Vet inte om det är någon 25 års noja eller att jag bara är trött på att vara mina kompisars tjocka kompis. Jag är inte alls tjock och jag har vägt 63-64 kg (är 163 cm) de senaste 3 åren (med undantag för träningshets perioder under dessa år). Alla mina vänner är supersmala och då blir man ju tjockisen. Oavsett om de säger att man är snygg, JO TACK MEN... det är känslan jag vill ifrån. Alla mina vänner är lika långa som mig (skiljer nån centimeter hit eller dit) men alla har supersmala armar, platt mage och fylliga bröst/rumpa. Super ytligt tänker ni, ja jag tycker också det. Men nu har jag bestämt mig för att jag också kan. Jag kan också vara 100% mig. Just nu har jag levt som 80% av den skönhet jag har. Jag har också turen att ha världens bästa kompis men hon är en pinne med drömkroppen. Om du tänker på den snyggaste kroppen du önskar dig, så har du min bästis i åtanke. Hon är smal, platt mage, stor plut rumpa, bra boobs och inga kärlekshandtag så långt ögat kan nå. Just det nämnde jag att hon har fött ett barn samt är gravid just nu. Det enda som blir större under hennes graviditeter är bara magen. Man ska inte jämföra sig och bla bla men MAN GÖR JU DET. Vad skönt det var att skriva av sig!
 
Nu fram till det jag egentligen ville säga. Jag kommer blogga igen när jag känner för det. Jag kommer att berätta om min träning, diet, skönhetsbehandlingar m.m. Detta blir min skönhetsblogg. Missförstå ingenting. Jag älskar mig själv. Men jag vill bara bli snäppet vassare i år. Jag har 25årsfest och 3 bröllop att gå på. NU JÄVLAR.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anni

24 year old Youtuber and Blogger. Into beauty and lifestyle. Follow me on Instagram: Annihagl

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela